this post was submitted on 26 Jun 2026
23 points (100.0% liked)
Frag Feddit
712 readers
47 users here now
founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Mies. Aussentemperaturen von über 25°C hätten für mich nicht erfunden werden müssen.
Ich bin eher Team "Schnee schaufeln im T-Shirt".
Dreh' mal bitte einer das Aussenthermostat 'runter!