this post was submitted on 22 Jun 2026
12 points (100.0% liked)

theNetherlands

2530 readers
7 users here now

Welkom op c/theNetherlands! Voor het delen van alles gerelateerd aan Nederland: nieuws, sport, humor, cultuur en vragen.

Titels van posts die linken naar een artikel dienen de onaangepaste titel van het artikel zelf te gebruiken.

Als je een nieuwsbericht post, is het daarnaast een goed idee er in een eerste comment je eigen mening over te geven. Dan geef je anderen alvast iets om op te reageren.

Hier gelden verder uiteraard de regels van onze instance:


Welcome to c/theNetherlands! For sharing anything related to the Netherlands: news, sports, humour, culture and questions.

Titles of posts linking to articles have to include the article’s title without alterations.

If you’re posting a news story, it’s also a good idea to give your own opinion in a first comment. Thereby you give others something to respond to. Note that the story has to be directly related to the Netherlands.

For the rest, the rules of our instance of course apply here:

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Zelfs Picnic heeft bijna geen ijs meer.

top 9 comments
sorted by: hot top controversial new old
[–] DonAntonioMagino@feddit.nl 9 points 3 days ago (2 children)

Ik klaag wel omdat het warm is.

Godstyfus.

[–] abbadon420@sh.itjust.works 3 points 3 days ago
[–] starlinguk@lemmy.world 1 points 3 days ago

En elke dag wordt het binnen warmer omdat het 's nachts niet genoeg afkoelt. Ik heb alles om 6 uur open gezet maar het maakt geen moer uit (en bedankt voor de spliffrook, buuf).

[–] itsjustachairmary@lemmy.world 3 points 3 days ago (1 children)

Werk zelf in een supermarkt

Het is oprecht niet aan te slepen zo hard gaat het

[–] lucg@lemmy.world 1 points 1 day ago (1 children)

Misschien heel random maar is komkommer ook iets dat niet aan te slepen valt bij heet weer? Of ligt dat gewoon aan mijn supermarkt en is het niet bijzonder populair nu

Ik sta niet op groente (AGF) maar dit zal ik morgen eens aan de lui van AGF vragen, ben zelf ook wel benieuwd nu

[–] Vincent@feddit.nl 2 points 3 days ago (1 children)

Ligt allemaal bij mij in de vriezer, sorry!

[–] abbadon420@sh.itjust.works 2 points 3 days ago

Heb je toevallig ook nog toillet papier uit 2020 in huis liggen?

[–] Vijfsnippervijf@feddit.nl 0 points 3 days ago

Ja… Gelukkig heb ik een bak ijs gekocht voor deze week.